SEO (Keresőoptimalizálás)
A szolgáltatás biztosítja, hogy növelni tudja weboldala látogatottságát, a lehető legjobb helyezést érje el a népszerűbb keresőkben, és így megelőzze versenytársait a találati listán. Azoknak ajánljuk, akik közép- és hosszútávon gondolkodnak, egyszeri díj ellenében, folyamatos költség nélkül szeretnék stabilan növelni weboldaluk forgalmát.
- Szakértői dokumentáció készítése (a komplex elemzés dokumentálása)
- Kulcsszó-analízis és konkurencia-analízis, ajánlott keresőszavak listája
- Technikai elemzés: konkrét útmutatóval és elkészített fájlokkal a weboldal fejlesztői és a rendszergazda számára
- Oldalszerkezet, – felépítés elemzése
- Title és meta elemek felmérése, optimalizálása
- Speciális technikai megoldások (Flash, JavaScript) elemzése és keresőbarát átalakítása
- Oldalbetöltődési idő javítása
- Oldaltérkép vizsgálata – javaslattétel
- Webcím (url) felépítésének vizsgálata – javaslattétel
- Szerkesztési elemzés: konkrét útmutató az oldal szerkesztői számára
- Belső linkelési struktúra elemzése, javaslatokkal
- Teljes értékű linkek kialakítása, esetleges hibás hivatkozások keresése
- Szöveg struktúra és formázás elemzése, képek megjelenítésének elemzése
- Kifelé mutató linkek elemzése, linképítés
- az oldal statisztikájának elemzése, ha nincs benne, Google Analytics kód implementálása
- az oldalon található képek, tartalom, menüszerkezet és html-kód optimalizálása
SEM (Keresőmarketing)
A Google Adwords kampány az online marketing eszköztár egyik leghatékonyabb eleme, PPC (pay per click) módszert alkalmazza, tehát csak azután a hirdetés után kell fizetni, amelyikre valaki rákattintott, és ezzel eljutott a céloldalra.
A H2Online a Google együttműködő partnereként a közösen meghatározott célok (költségkeret, kattintás szám) alapján bonyolítja le a kampányokat. A kampányelemek meghatározását GAP (Google Adwords Professional) szakemberek végzik.
E-DM (Elektronikus hírlevélkampány)
E-mail címekre küldött elektronikus levél kampányok kidolgozása és kivitelezése. Lehetőség van saját vagy a H2Online adatbázisára történő kiküldésre is. Adatbázisunk egészségügyi témakörben:
- Laikus: 40 000 Fő (nemek, érdeklődési kör és földrajzi elhelyezkedés szerinti bontásban)
- Orvos: 18 000 Fő (szakterület és földrajzi elhelyezkedés szerinti bontásban)
A H2Online megtervezi Önnek a kampány célok alapján:
- a célcsoportot
- a levél tartalmát
- kiküldés időzítését
A levél összeállításánál és megszerkesztésénél figyelembe vesszük, hogy
- a levél megnyitási arány a lehető legmagasabb legyen (iparágtól függően 20-30%)
- minimális legyen a levélszemétbe kerülés aránya (spam-tesztet készítünk)
A kiküldést követően pedig részletes statisztikát szolgáltatunk a kampányról:
- hányan nyitották meg (saját adatbázis esetén név szerint)
- leiratkozások száma
- milyen linkekre kattintottak és hányszor (saját adatbázis esetén személyekre lebontva)
Vírusmarketing
Figyelem ráirányítása a termék, szolgáltatás reklámjára, videó megosztó oldalak, fórumok, közösségi portálok, blogok vagy chatszobákban történő társalgások segítségével. A reklámüzenet befogadóinak szerepe, hogy megnézzék és továbbítsák az üzenetet minél több további fogyasztónak. A vírusmarketing költséghatékony mivel a célcsoport jól meghatározható és a kampány végeztével költségmentesen, „magára hagyva” terjed tovább egy ideig, a fórumokon önálló életet él.
Eszközei:
- Internetes videóterjesztéssel az elkészített videó feltöltése, népszerűsítése (látogatottságnövelés), felszavazása és kommentelése a legnagyobb videómegosztó portálokon ->hyping)
- Honlap felfuttatás, Microsite terjesztés (a leglátogatottabb online oldalakon jelenünk meg, hogy a reklám minél több felhasználóhoz eljusson ->seeding)
- Fórumozás (a reklám beágyazása, megismertetése a fórumozókkal, dialógusok kialakításával -> user groupok, chat roomok stb.)
- Közösségi oldalak (Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn…->üzenetküldés, üzenőfalon való megjelenítés, klubok létrehozása, azon keresztül a termék népszerűsítése)
A kampány végeztével, hosszabb kampányok esetén havonta készítünk egy részletes összefoglalót, amiben megfigyelhető a nézettség változása napról-napra. Készítünk továbbá egy printscreen-ekkel illusztrált írásbeli összefoglalót a kampányról, a filmről és a fórumozók véleményéről.
Arculat, kiadványok, nyomtatott és digitális reklámok készítése
- Arculattervezés: Logó, szín- és formavilág
- Print kiadvány, brosúra, szórólap, névjegykártya, levélpapír, plakát
- Flash bannerek