Az egyik legtöbbet hivatkozott magyarországi médiaköltési elemzés, a Kantar Media adatai szerint a H2Online által értékesített médiaportfolióba tartozó oldalak (WEBBeteg.hu, Kamaszpanasz.hu és Egészségfigyelő.hu) listaáras hirdetési bevétel alapján a 16. helyen debütáltak a legnagyobbak listáján. Ezzel a portfoliónk messze a legnagyobb új szereplő a hazai médiatérképen.
A listán szereplők átlagosan 10%-kal tudták növelni bevételeiket, a szórás persze igen nagy volt: az Axel Springer Online – a Világgazdaság, a Kiskegyed és egyes megyei portálok kiadója – például 70% felett tudta növelni hirdetési bevételeit (legalábbis listaáron), míg az Integrált Média Megoldások Kft. – a NeoFM kiadója – 40% feletti visszaesést produkált.
A gyógyászat a 10. helyet foglalja el azon a listán, melyen az egyes szektorok az online hirdetési költések szerint rangsorolódnak. Az adatok szerint nincs lényeges eltérés a szektor 2011-es és 2012-es költései között.
Megosztás
Hozzászólás írása
You must be logged in to post a comment.