Október 1-én, a Gyógyszerkommunikációs Konferencián adták át az idén első ízben megrendezett BetegEdukációs Projektek (BEP) versenyének díjait, melyen cégcsoportunk 2 díjjal lett gazdagabb!<>
A versenyre az előzetes várakozásokat is felülmúlva összesen 33 nevezés érkezett, melyek mindegyike az edukációs célokon túl, társadalmi szempontból is jelentős ügyekhez kapcsolódott.
Cégcsoportunk laikus kommunikációra szakosodott digitális ügynöksége, a H2Online Kft., a mobilalkalmazás kategóriában „Kismamák figyelem! – segítség a zsebben” alkalmazásával megnyerte a kategóriát.
A szakmai kommunikációra specializálódott Pearl Hungary „Kullancsveszély” projektje pedig az integrált kampányok között, az előkelő harmadik helyet szerezte meg.
Anya leszek! mobilalkalmazás esettanulmány letölthető itt.
Kullancsveszély! integrált kampány esettanulmány letölthető itt.
Megosztás
Hozzászólás írása
You must be logged in to post a comment.