Bár az immár hatodik alkalommal megrendezésre kerülő Digital Pharma Europe programja folyamatosan bővül, mégis érdemes letölteni az előadások listáját, amely számos gyógyszeripari marketing szakember számára érdekes témát tartalmaz.
A 6. Digital Pharma Europe konferencia a régió vezető eMarketing eseménye:
- 30+ egyedülálló és sokoldalú digitális marketing szakértő az eMarketing új, innovatív megoldásairól és a célközönség sikeres eléréséről számol be. Töltse le a programot a teljes lista megtekintéséhez!
- Több mint 200 senior résztvevő, 80+ vezető tudományos szervezet képviselője a digitális marketing területének kihívásait, sikereiket, illetve innovatív megoldásait osztják meg a közönséggel.
- 20+ részletes vitaindító előadás esettanulmányokkal és interaktív panelekkel, számos olyan cég képviselőivel, mint a Bayer Pharma AG, Bristol-Myers Squibb, GlaxoSmithKline, AstraZeneca, Janssen, Sanofi, Pfizer, Novartis, és sok más céggel az orvosi segédeszközök piacáról, illetve a gyógyszeripar területéről.
- Az ezévi program új struktúra szerint épül fel: nagyobb hangsúly esik a mobil megoldásokra, illetve a digitális marketing területének feltárására
- Elsőosztályú helyszín: A konferencia a Bayer Pharma AG berlini székhelyén kerül megrendezésre.
- Globális nézőpont: Korábbi rendezvények eredményeire, tapasztalataira építve nemzetközi esettanulmányokat kerülnek bemutatásra.
Megosztás
Hozzászólás írása
You must be logged in to post a comment.