Az egyik legtöbbet hivatkozott magyarországi médiaköltési elemzés, a Kantar Media adatai szerint a H2Online által értékesített médiaportfolióba tartozó oldalak (WEBBeteg.hu, Kamaszpanasz.hu és Egészségfigyelő.hu) listaáras hirdetési bevétel alapján a 16. helyen debütáltak a legnagyobbak listáján. Ezzel a portfoliónk messze a legnagyobb új szereplő a hazai médiatérképen.
Hírek
Ismét a WEBBeteg lett Az Év Honlapja!
A WEBBeteg nyerte el Az Év Honlapja 2012 címet egészségügy kategóriában – derült ki a Magyar Marketing Szövetség által szervezett verseny hétfő esti eredményhirdetésén Budapesten. Különdíjat nyert a WEBBeteg Elsősegély mobilalkalmazása.
Egészség, személyesen Önnek – Beszámoló a San Francisco-i Health 2.0 konferenciáról
Az immár hatodik alkalommal megrendezett Health 2.0 konferencián ezúttal is képviseltette magát a H2Online Kft által üzemeltetett KamaszPanasz portál. A szakmai találkozón – amelyre idén október 7-e és 10-e között került sor – ismét a legújabb és a legjobb egészségügyi online technikákról értekeztek a résztvevők. Az ott szerzett tapasztalatokról Gyarmati Anna, a KamaszPanasz tinédzser szerkesztője…
H2Online előadások a ReklámFeszten
Napjainkban az egészségügyi kommunikációs piacon az egészségügyi tartalmak iránt töretlen az érdeklődés, évről évre nő azoknak a száma, akik a legkülönbözőbb csatornákon keresik az őket érdeklő információkat.