• Twitter-felhasználók 2010-ben

    Twitter-felhasználók 2010-ben

    A Twitter több mint 100 millió új felhasználót szerzett 2010-ben.  Ahogy az alkalmazás egyre népszerűbbé és általánosabbá vált, úgy változtak a felhasználói szokások is – állapította meg a Sysomos közösségi médiafigyelő cég összehasonlítva a Twitter 2010-es használatát a 2009 évivel.

  • Egészségügyi információ keresése – a harmadik leggyakoribb online tevékenység

    Egészségügyi információ keresése – a harmadik leggyakoribb online tevékenység

    A Pew Internet kutatóintézet éves jelentése a várt eredmények mellett meglepő adatokkal is szolgált. Nem sokkoló az információ, miszerint a közösségi oldalak népszerűsége nagymértékben növekedett. Ez a Facebook, Twitter 2010-es sikereit ismerve várható volt. Érdekesebb adat, miszerint a közösségi média előretörése a blogolás hanyatlásával járt.

  • Közösségi média az egészségügyben – túl veszélyes terület?

    Közösségi média az egészségügyben – túl veszélyes terület?

    Az interneten, vagy közösségi oldalakon megjelenő egészségügyi információ nem ugyanolyan, mint a kapcsolati állapotunkat megváltoztatni a Facebookon, vicces megjegyzéseket tenni Twitteren, vagy szégyenkezni a Youtube-on landolt iskolai táncról készült videó miatt. Az egészséggel kapcsolatos tartalmak közzététele okkal nagyobb óvatosságot követel meg. Amellett, hogy az ilyen típusú információk gyakran kiemelt adatvédelmet igényelnek, az is igaz, hogy…

  • Közösségi média – egyelőre egyirányú utca

    Közösségi média – egyelőre egyirányú utca

    A közösségi média behálózza életünket. Egy rövid kis üzenet bejárhatja az egész digitális szférát. Nem ritka, hogy egy Youtube-ra feltöltött videót megosztunk Facebook-on, ugyanazt egy tweet formájában elküldjük követőinknek, majd írunk róla egy frappáns blogbejegyzést. A közösségi kommunikáció nem csak egyéni felhasználók számára adott. A különböző cégek is kihasználhatják ennek számos előnyét. Azt gondolhatnánk, egy…