A Twitter több mint 100 millió új felhasználót szerzett 2010-ben. Ahogy az alkalmazás egyre népszerűbbé és általánosabbá vált, úgy változtak a felhasználói szokások is – állapította meg a Sysomos közösségi médiafigyelő cég összehasonlítva a Twitter 2010-es használatát a 2009 évivel.
Blog
Egészségügyi információ keresése – a harmadik leggyakoribb online tevékenység
A Pew Internet kutatóintézet éves jelentése a várt eredmények mellett meglepő adatokkal is szolgált. Nem sokkoló az információ, miszerint a közösségi oldalak népszerűsége nagymértékben növekedett. Ez a Facebook, Twitter 2010-es sikereit ismerve várható volt. Érdekesebb adat, miszerint a közösségi média előretörése a blogolás hanyatlásával járt.
Közösségi média az egészségügyben – túl veszélyes terület?
Az interneten, vagy közösségi oldalakon megjelenő egészségügyi információ nem ugyanolyan, mint a kapcsolati állapotunkat megváltoztatni a Facebookon, vicces megjegyzéseket tenni Twitteren, vagy szégyenkezni a Youtube-on landolt iskolai táncról készült videó miatt. Az egészséggel kapcsolatos tartalmak közzététele okkal nagyobb óvatosságot követel meg. Amellett, hogy az ilyen típusú információk gyakran kiemelt adatvédelmet igényelnek, az is igaz, hogy…
Közösségi média – egyelőre egyirányú utca
A közösségi média behálózza életünket. Egy rövid kis üzenet bejárhatja az egész digitális szférát. Nem ritka, hogy egy Youtube-ra feltöltött videót megosztunk Facebook-on, ugyanazt egy tweet formájában elküldjük követőinknek, majd írunk róla egy frappáns blogbejegyzést. A közösségi kommunikáció nem csak egyéni felhasználók számára adott. A különböző cégek is kihasználhatják ennek számos előnyét. Azt gondolhatnánk, egy…