Számos meglepő statisztika látott napvilágot az utóbbi időben a betegek non-adherens viselkedésével kapcsolatban. Tudjuk, hogy a páciensek 15-30 százaléka (betegségtől függően) ki sem váltja a receptjét, és azt is, hogy a frissen diagnosztizáltak 50 százaléka elhagyja a terápiát egy éven belül. A HealthPrize utánajárt, hogyan látják az orvosok az adherencia kérdését saját praxisukban. A cikk…
Blog
Nagykorúvá váló multichannel marketing
Miről szól a multichannel marketing? A megfelelő üzenet közvetítése a megfelelő személynek a megfelelő időben és a megfelelő csatornán. De hogyan teljesíthető mindez? Ez volt a témája a New Yorkban rendezett MM&M konferenciának, ahol a többcsatornás marketing erősödő szerepéről, a gyógyszeripar paradigmaváltásáról és üzeneteiről beszéltek az iparág képviselői. 20 mg for the perimenopause usa price…
Egészségügyi mobil alkalmazások: Értéket képviselnek vagy ártalmasak?
Számtalan mobil alkalmazás érhető el a felhasználók számára, mellyel okostelefonjuk egészségügyi és fitness eszközként is funkcionálhat. A szakemberek – orvosok és szabályozó szervek képviselői – azonban óvatosságra intik a felhasználót, hisz egy-egy félreértelmezett eredmény miatt a diagnózis és a kezelés akár ártalmas is lehet. A New York Times egészségügyi blogjában megjelent cikk pozitív és negatív…
Élő blogközvetítés az eyeforpharma 2015 konferenciáról
canadian pharmacy mail order buy dapoxetine strips online online pharmacy order buy dapoxetine online cheap dapoxetine in las vegas nevada usa Ma van az eyeforpharma Barcelona 2015 konferencia zárónapja, melynek előadásairól, érdekes eseményeiről a PharmaPhorum élő blogközvetítésben számol be. Ha kíváncsi, itt végigkövetheti a három nap történéseit és bepillantást nyerhet az elhangzott előadásokba.