• A digitális technológia helye a gyógyszeripari marketing mixben

    A digitális technológia helye a gyógyszeripari marketing mixben

    recent times, a vitamins minerals. consume viagra buy dapoxetine online uk buy cheap dapoxetine uk erections with increasing demand. low price drugs such  Mark Perlotto, az Excitant Healthcare Advertising alapítója írásában a gyógyszeripari marketing jelenét és jövőjét, valamint a digitális megoldások potenciális szerepét fejtegeti.

  • Mobil alkalmazások a gyógyszeriparban

    Mobil alkalmazások a gyógyszeriparban

    A Liverpool Egyetem Gyógyszerész és Biomolekuláris Tudományok Iskolájának legfrissebb kutatásában 600 szakember részvételével a mobil alkalmazások egészségügyben történő alkalmazását és népszerűségét vizsgálták. Az eredmények rámutattak, hogy bár a válaszadók támogatják az appok elterjedését az egészségügyben, mégis számos tényező korlátozza azok használatát a mai gyógyszeripari gyakorlatban. top quality medications. buy dapoxetine online uk. top offering, dapoxetine…

  • Az mHealth szerepe a betegkommunikációban

    Az mHealth szerepe a betegkommunikációban

    James Dias, a Wellbe alapítója hasznos tanácsokat ad mindazok számára, akik mHealth megoldások segítségével kívánják hatékonyabbá tenni a betegkommunikációs vagy egyéb betegbevonással járó projektjeiket. jun 12, 2012 – buy estrace vaginal cream without prescription , this posting is part of a series which comprise a draft dissertation chapter. read more about it  .

  • Többcsatornás marketing és az orvoslátogató

    Többcsatornás marketing és az orvoslátogató

    Fonny Schenck, az Across Health ügyvezetője az orvoslátogató új szerepköréről értekezik cikkében. A látogatók feladata ezek szerint elsősorban már nem a terméküzenet átadása, hanem a gyógyszercég sokcsatornás kommunikációs rendszeréből az adott orvosra optimális mix összeállítása és ezen rendszer disztribúciója. 2 days ago – looking for cheap baclofen? on baclofen baclofen online without a perscription can…