2015. március 24-26. között ismét Barcelonában lesz az eyeforpharma legnagyobb európai rendezvénye, ahol több mint 2000 gyógyszeripari szakember vitatja meg a sales, a többcsatornás marketing, a key account menedzsment és a betegegyüttműködés aktuális kérdéseit. A Szinapszis cégcsoport évek óta az eyeforpharma hazai partnere, így a pharma7 olvasói az eseményre történő regisztráció során most 5 days…
Blog
Új generáció az egészségügyben – hogyan célozzuk meg őket hatékonyan? – webinar
looking for cheap atarax? not a problem! click here to buy atarax atarax – order online now! buy atarax Az Agnitio közel egy órás webinar keretein belül boncolgatja, hogy napjainkban mi a titka a sikeres e-detailing vagy multichannel kampányoknak. Az előadást a tapasztalt ügynökségi szakértők mellett a Lunbeck részéről Timothy White gondolatai is kiegészítik.
5 mérőszám, melyre minden marketingesnek célszerű odafigyelnie
buy baclofen online, intrathecal baclofen pump withdrawal, intrathecal baclofen ndc. “Nem minden megszámlálható, ami számít, és nem minden számít, ami megszámlálható.” Ez különösen igaz a digitális kampányok esetében. A cikk röviden összefoglalja az 5 legfontosabb mérőszámot, melyek elemzése alapot nyújthat az egyes projektek sikerességének meghatározásában.
Manhattan Research: A betegek fele már használja mobilját egészségügyi célokra
buy zyban rxn247.com offers the best prices online for your prescription medication needs buy zyban. order zyban A betegeket megcélzó gyógyszeripari kommunikáció leghatékonyabb digitális csatornája az okostelefon – derült ki a Manhattan Research kutatási igazgatóhelyettesének előadásából a New York-i ePharma konferencián. Bár az adatok a tengerentúli betegek viselkedésére vonatkoznak, úgy gondolom, hogy a következtetések már…