Nem mind arany, ami fénylik…

Nem mind arany, ami fénylik…

Adott egy megújított statikus tartalmakkal teli weboldal, ami már programozáskor SEO-barátra lett kialakítva. Minden oldalnak a tartalomhoz igazított title-ja, kulcsszavai és leírása, relevanciája megfelelő. Az oldal élesítésre került.

Néhány hét elteltével a Google keresőjében próbáltam az ominózus oldalt megtalálni. És ekkor jött a feketeleves: az oldal domain nevében szereplő kulcsszón kívül a többi kulcsszóra az első száz találatban sem jelent meg a site. Mi történhetett az oldallal? Első körben ellenőriztem, hogy a Google beindexelte-e egyáltalán az oldalt. Ezzel nem volt gond, három nappal korábban járt a siteon. Akkor mégis mi lehet a gond?

available brands for generic fluoxetine combination with manufacturers details. click on the desired brand to find out the drug price.

A forráskódokat átnézve gyorsan megtaláltam a probléma okát. Szépen be volt az adott oldal kulcsszavazva, csak éppen pont olyan kulcsszavak voltak, amelyek túl általánosak és szorosan nem is kapcsolódnak a tartalomhoz. Így már érthető, miért nem találtam meg az adott weboldalt a keresőben.

purchase estrace pill, patch or cream from a trusted source for generic and name brand prescription drugs. global pharmacy carries brand name and generic
nov 20, 2014 – pharmacy estrace pills for fet cheapest estrace for nosebleeds online buying online estrace for lichen sclerosus buy estrace for vestibulitis cod

Tanulság: Olyan kulcsszavakat használjunk a metaadatok között, amelyek jellemzőek a tartalomra, ne legyenek túl általánosak és szerepeljenek is a weboldalon.

Megosztás

Hozzászólás írása

You must be logged in to post a comment.