Az Egészségügyi Világszervezet, vagyis a WHO (World Health Organization) adatai alapján minden évben közel 250 millió maláriás esetet jegyeznek fel, amelyből 1 millió halálos kimenetelű. Annak ellenére, hogy a malária terjedése egy egyszerű és viszonylag olcsó eszközzel megakadályozható, hiszen egy rovarirtóval kezelt szúnyogháló csupán 10 dollárba kerül.
Ray Chambers, az ENSZ főtitkárának különmegbízottja a malária elleni harc során felfedezte a közösségi médiában rejlő nagyszerű lehetőséget.
Chambers ráébredt, hogy bármely közösségi oldalon tömegeket tud elérni és mozgósítani. Felkereste Sarah Ross-t, a Katalyst Media munkatársát, és annak vezetőjét, Ashton Kutcher színészt. Együtt sikeresen hívták fel a figyelmet a malária megelőzésére a színész és a CNN Twitter követőkért folytatott versenye során. Azon kívül, hogy mind a CNN mind Kutcher nagylelkű adományt ajánlott fel a speciális szúnyoghálókra, tudatosították az emberekben a malária veszélyeit és megelőzésének fontosságát. Mindezt csupán egyszerű tweet-ek kiküldésével.
2010. április 25-én, a Malária Világnapján több mint 28 millió emberhez jutott el a súlyos betegség megfékezéséről szóló Twitter üzenet. Nincs olyan hagyományos reklám kampány, amely ennél gyorsabban és olcsóbban érte volna el közönségét.
buy fluoxetine online , fluoxetine hydrochloride 30 mg, fluoxetine hydrochloride 20 mg side effects. A Twitter kampányról szóló videót itt megtekintheti. apr 28, 2014 – order baclofen online without prescription buy baclofen online – baclofen purchase baclofen 3 days ago – buy fluoxetine online canada no prescription :: efficacy of fluoxetine to buy in the uk without a prescription; comprar rumalaya forte en generic in us – buy generic baclofen 50 mg
(www.mashable.com)
Megosztás
Hozzászólás írása
You must be logged in to post a comment.