Az átlagos webfelhasználó számára a keresőoptimalizálás egy homályos folt. A valóság azonban az, hogy néhány egyszerű elv segítségével közelebb kerülhetünk a hatékony SEO stratégia megvalósításához.
A Dail SEO Tip nemrég készített egy rövid csekklistát a keresőoptimalizálással most ismerkedők számára. Az alábbi listában ezeket a javaslatokat veszem sorra, kiegészítve saját meglátásaimmal kiegészítve.
Tervezd meg, milyen kulcsszavakra optimalizálod az oldalad
Sokan komolyabb tervezés nélkül döntik el, mire optimalizálják az oldalukat, ami végül kevés keresőforgalmat eredményezhet. Érdemes először felmérni a területünkön lévő versenyt, majd ehhez igazítani a kulcsszóválasztás stratégiáját. Emellett arra kell törekednünk, hogy kiszűrjük azokat a kifejezéseket, amelyek túl általánosak, vagy nem jellemzőek az adott oldalra.
fluoxetine online dapoxetine with viagra dapoxetine fda approval 2014 dapoxetine reviews no prescription . non prescription tadalafil tablets – clomid online pharmacy canada. Használd a megcélzott kulcsszót az oldal nevében, URL- szerkezetében
Az oldal URL-je az egyik legfontosabb információ a tartalomról a keresőbotok számára. Ha az URL tartalmazza a kulcsszót, amire optimalizálni szeretnéd oldalad, nagy lépést tettél előre az értékes találati listára vezető úton.
Használd a célzott kulcsszót a title tag első négy szavában
A title tag nagyon fontos a felhasználók és a keresők számára is, ugyanis közli az oldal témáját. Amikor a Google megtalálja az oldalt, a title tartalma jelenik meg a találat első sorában. A fejlécben szereplő szavak félkövéren jelennek meg, amikor a felhasználó keresett kifejezései között szerepelnek.
A title tag hosszúságát tartsd lehetőleg 65 karakter alatt purchase order baclofen online. baclofen buy easily online. online buy baclofen by paypal. buy baclofen without a rx buy cheap baclofen in usa – uk
Törekedj a lényegre törő fogalmazásra, a fejlécek lehetnek egyszerre rövidek és informatívak. Ha a title túl hosszú, a keresési eredményekben a Google csak egy részét fogja megjeleníteni.
Az oldalad címéhez csak egyszer használd a h1 tagot
A címsortagek a strukturált tartalom előállítását segítik elő. Hatféle méretű címsortag van, a h1 a legfontosabb, a sort pedig a h6 zárja, amely a legkevésbé fontos. Mivel a h1 a struktúra csúcsa, egy oldalon csak egyszer érdemes használni.
propecia propak acquire propecia A h1 tag tartalmazzon kulcsszót generic estrace cream cost. ethinylestradiol 0.03 estradiol level 72 prozac price in pakistan generic norethindrone ethinyl estradiol 0.5 mg side effects.
Évekkel ezelőtt a h1 tagben elhelyezet kulcsszó igen jelentős előnyt jelentett a Google találati listáin. Ez jelenleg már nincs így, de mivel a h1 jelezi a google számára, hogy fontos tartalomról van szó, célszerű benne kulcsszót elhelyezni.
Írj egyedi meta leírást, amely tartalmazza a hangsúlyos kulcsszavakat
A leíró metatagok jelentősége az utóbbi időben jelentősen visszaesett a találati eredmények hatására. Ugyanakkor marketing szempontból nem elhanyagolható lehetőség, mivel a kereső találati eredményei között megjelenik a metatag tartalmának egy része.
Törekedj színvonalas link szövegek írására
Az úgynevezett anchor text a linkek szövegét jelenti, célszerű tehát olyan információt elhelyezni benne, ami kifejezi, miről szól a céloldal. Példának okáért a gyakran alkalmazott „Bővebben” szövegű hivatkozások nem túl informatívak sem a Google, sem a felhasználók számára.
Optimalizáld a weboldaladon a fotókat is
Egy képhez mindig szükséges megadni alternatív információt, hogy értelmezni tudják a képkereső szolgáltatások. Erre ad lehetőséget az úgynevezett ALT attribútum, ami optimális esetben egy 3-5 szavas leírás. Viszont kerülendő nagy mennyiségű keresőszó belezsúfolása az alt szövegbe, vagy teljes mondatok bemásolása. A képek fájlnevei is legyenek rövidek, de jellemzőek. Célszerű a képeket elhelyezni egy könyvtárban, mert ez egyszerűsíti a fotók elérési útját.
Boros Norbert
Twitter: norbibo
Megosztás
Hozzászólás írása
You must be logged in to post a comment.